Методична робота


img_s531059_1_1ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Виконуючий обовязки директора

_______ Михайло СОЛОТВІНСЬКИЙ

                                                                                                                                  ______вересня 2020 року

 

 

 

                                                                                                                                                                        

План роботи

творчої лабораторії вчителів початкових класів

та вихователів

на 2020 – 2021 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

Засідання №1

Тема: Обговорення методичних рекомендацій, вивчення нормативних   документів, які регламентують роботу початкової школи .  План роботи творчої лабораторії  на 2020-2021 н. р.

 Серпень

№п/п

                    Зміст роботи

Форма проведення

Виконавці

1.

1.Аналіз роботи творчої лабораторії вчителів початкових класів та вихователів за 2019-2020 навчальний рік.

Звіт

Пархоменко В.П.

2.

 Обговорення і затвердження плану роботи творчої лабораторії  на поточний навчальний рік.

Обговорення

Члени ТЛ

 

3

Опрацювання інструктивно – методичних матеріалів:

 а) особливості організації навчально – виховного процесу в початкових  класах загальноосвітніх навчальних закладів  у 2020-2021 н.р.

 б) обговорення формувального оцінювання у 1 та 2  класах та методичних рекомендацій, щодо оцінювання у 3 класі НУШ;

 в) обговорення методичних рекомендацій щодо заповнення журналу;

г) обговорення критеріїв оцінювання учнів 3 класу НУШ.

Круглий стіл

Члени ТЛ

Завдання членам ТЛ:

Опрацювати:

1. Методичні рекомендації щодо організації навчально – виховного процесу в початкових класах на 2020-2021н.р.

2. Методичні рекомендації щодо ведення журналів у початковій школі.

3. Методичні рекомендації щодо особливостей оцінювання учнів 3 класу.

Засідання №2

 

Тема:  Шляхи, форми і методи удосконалення навчально-виховного процесу. Використання інноваційних технологій на уроках у початкових класах. Адаптація першокласників до шкільного колективу

Жовтень

 

№ з/п

Зміст роботи

Форма проведення

Виконавці

1.

Професійні вміння вчителя, які гарантують успішне навчання учнів.

Круглий стіл

Члени ТЛ

2.

Використання інтерактивних технологій для досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності на уроках української мови та літературного читання.

Карусель інновацій

Пархоменко В.П.

Чепик В.В.

3.

Обговорення графіку проведення відкритих уроків, занять у дошкільному закладі  та виховних заходів вчителями початкових класів та вихователями ДНЗ

Групова консультація

Члени ТЛ

4.

Про результати адаптації учнів 1 класу

Виступ

       Черкай Н.В.

Завдання членам ТЛ:

1.     Забезпечення високого рівня засвоєння знань учнями основ наук.

2.     Проведення відкритих уроків та виховних заходів із використанням сучасних технологій.

3.     Контроль за веденням щоденників та зошитів учнями.

4.     Виготовлення та використання на уроках роздаткового, дидактичного матеріалу для творчого мислення учнів з метою розвитку креативності в процесі навчання.

5.     Організація роботи з батьками.

6.     Взяти до уваги рекомендації «Як створити і провести квест-урок»:

https://naurok.com.ua/post/navchalniy-kvest-navchati-shukati-grati .

 

 

Засідання №3

Тема:  Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процесс початкової школи.

Січень

№ з/п

Зміст роботи

Форма проведення

Виконавці

1.

Використання інтерактивної дошки  у навчанні молодших школярів .

Повідомлення,

консультації

Вчителі НУШ

2.

Створення умов для розвитку креативності дітей.

Обмін досвідом

Члени ТЛ

3.

Самоосвіта вчителя – необхідна передумова підвищення його педагогічної майстерності.

Виступ,

обмін досвідом

Пархоменко В.П.

4.

Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства.

Досвід роботи

Мусієнко О.В.

 

Завдання членам ТЛ:

1.     У навчанні вчителям особливу увагу приділяти розвитку зв’язного мовлення в учнів.

2.     Ознайомлення з новою методичною, науковою та  загально педагогічною літературою, новинками художньої  літератури на педагогічну тематику.

3.     Ретельно відпрацьовувати зміст навчального матеріалу, проводити повторення, систематизацію та закріплення вивченого.

 

 

 

 

Засідання №4

Тема:  Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення. Державна підсумкова атестація

Березень

№ з/п

       Зміст роботи       

Форма проведення

Виконавці

1.

Сучасний урок: вимоги, проблеми, шляхи удосконалення.

Обмін досвідом

Члени ТЛ

2.

Динамічні паузи як один із ефективних методів забезпечення оптимізації рухової активності школяра.

 

Цікавинки з методичної скриньки.

Досвід роботи

 

Обговорення

        Годієнко О.В.

 

            Члени ТЛ

3.

Особливості та вимоги щодо проведення Державної підсумкової атестації в 4 класі.

Круглий стіл

Члени ТЛ

4.

Нестандартні форми навчання НУШ

Досвід роботи

Пархоменко В.П.

Чепик В.В.

Черкай Н.В.

Завдання членам МО:

1.     Вчителю 4 класу ретельно опрацювати «Положення про державну підсумкову    атестацію учнів у системі     загальної середньої освіти».

2.     Організувати індивідуальну роботу з обдарованими дітьми і такими, що мають суттєві прогалини у знаннях.

 

 

Засідання №5

Тема:  Підсумки роботи творчої лабораторії вчителів початкових класів та вихователів за період навчального року

Травень                                                                                                                                   

№ з/п

       Зміст роботи       

Форма проведення

Виконавці

1.

Виховання загальнолюдських цінностей, свідомої дисципліни, культури учнів.

Обмін досвідом

Члени ТЛ

2.

Рівень знань 4-х класів з математики, читання та рідної мови (ДПА)

Звіт

 

 

Годієнко О.В.

3.

Підсумки роботи творчої лабораторії вчителів початкових класів та вихователів  за 2020-2021н.р. та перспективне планування роботи на наступний навчальний рік.

Звіт, аукціон ідей

Пархоменко В.П.

Члени ТЛ

 

 

«Немає і не може бути абстрактного учня… Мистецтво й майстерність навчання й виховання полягає в тому, щоб розкривши сили та можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці…» В.О.Сухомлинський

«Кожна дитина особлива і неповторна, як і кожна доросла людина…» О.Я.Савченко

 

 




   


Аналіз роботи творчої лабораторії  
вчителів початкових класів та вихователів
Миронівського навчально – виховного комплексу
за 2019 – 2020 навчальний рік






    
У 2019 - 2020 навчальному році  робота творчої лабораторії вчителів початкових класів та вихователів  здійснювалася відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Національної доктрини розвитку освіти та згідно плану роботи на навчальний рік. Діяльність творчої лабораторії, як і вся освітня діяльність педагогічного колективу здійснювалася відповідно до обраної навчальної стратегії, спрямованої на національно – патріотичне виховання учнівської молоді засобами базових дисциплін, особистісно зорієнтоване навчання й виховання та формування в учнів здорового способу життя, з метою подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи, підвищення фахового рівня вчителів, їх готовності до інноваційної діяльності, створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних, загальних та предметних компетентностей на основі індивідуально - особистісного підходу до потреб і можливостей учнів.
Методична  робота  являє собою цілісну, створену на наукових досягненнях, надбаннях передового досвіду й конкретному аналізі проблем учителів систему взаємопов’язаних заходів, дій і засобів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя , на збагачення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому, на досягнення оптимальних результатів навчання, виховання й розвитку конкретних учнів, класів.
  Педагогічний колектив розпочав плідну роботу над новою науково – методичною проблемою.       Протягом навчального року продовжували роботу  над пошуком нових форм і функціональних структур з підготовки вчителя до роботи в умовах Нової української школи.
Пріоритетними напрямками в методичній роботі було визначено:
— забезпечення  педагогів професійною інформацією по роботі НУШ;
— підтримка інноваційної діяльності вчителів;
— організація підвищення педагогічної кваліфікації вчителів;
вивчення, узагальнення й поширення досвіду вчителів на шкільному і  районному рівнях;
— діагностика якості навчання на уроках та заняттях;
— сприяння розвитку навичок самостійної роботи вчителя з метою безперервного підвищення кваліфікації  й удосконалення педагогічної майстерності.
Робота творчої лабораторії вчителів початкових класів та вихователів проходила відповідно до річного плану. На засіданнях не лише обговорювалися нагальні питання та Нормативні документи, обговорювалася методика роботи у класах НУШ, проводилися практичні заняття з різних методик, вчителі і вихователі готували теоретичні виступи.
Важливу роль в організації роботи творчої групи відіграє шкільний методичний кабінет. Адже в кабінеті    зібрані матеріали творчих знахідок  ШМО, атестаційні матеріали, зразки уроків, позакласних заходів, науково-практичних конференцій, фахові журнали, газети, картотека методичної літератури, матеріали для роботи над проблемою, зібраний інформаційний каталог передового педагогічного досвіду вчителів, розпочато роботу щодо створення відеотеки уроків та виховних заходів. Робота шкільного методичного кабінету направлена на :
-   забезпечення вчителів необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики (з цією метою забезпечено доступ до світової мережі Інтернет);
- стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;
-   накопичення та зберігання власних напрацювань вчителів, забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу;
-   створення сприятливих умов для самоосвіти вчителів у межах закладу, створення умов для якісного проведення засідань шкільних методичних угруповань та методичної ради ;
- сприяння індивідуальній педагогічній діяльності та розвитку творчої особистості вчителя;
-  забезпечення вчителів навчальними програмами, програмами спецкурсів, факультативів,інструкціями, рекомендаціями тощо.
     Триває поповнення методичного кабінету сучасною педагогічною літературою та методичними матеріалами про роботу вчителів .
       Підвищила свій кваліфікаційний рівень під час планової атестації: Гордієнко Оксана Вікторівна (встановлена кваліфікаційна  категорія – спеціаліст І категорії, нагороджена Грамотою ВО). Забезпечувалася гласність проведення атестації. Вчитель першого класу Чепик Вікторія Володимирівна перемогла у районному етапі конкурсу «Вчитель року 2020» та взяла участь у обласному етапі; вчителі Черкай Наталія Валеріївна та Гордієнко Оксана Вікторівна  підготували переможців ІІ (районного) етапу Всеукраїнського конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика.
Протягом року вчителі та вихователі  підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних та районних семінарів.
Плідна робота велась і на  шкільному рівні. На високому методичному і науково- практичному проведено «Тиждень початкової школи», який був названий «Кольоровий тиждень»; у класах проведено відкриті класні години із широким залученням батьків; виховними заходами різноманітної форми проведення відмічалися свята шкільного календаря: до Дня рідної мови було інсценовано українські народні казки, конкурс кращих читців приурочили Шевченківським дням.
Отже, творча лабораторія працювала плідно і творчо.

            
       


ЗАТВЕРДЖУЮ

Виконуючий обовязки директора
________ Михайло СОЛОТВІНСЬКИЙ
                                                                                                                                  ______вересня 2019 року

                                                                                                                                                                        
План роботи
творчої лабораторії вчителів початкових класів
та вихователів
на 2019 – 2020 навчальний рік

№п/п
                    Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальні
Примітка
1.
1.  Нормативно – правова база для роботи у початкових класів на 2019 – 2020 навчальному році
2. Обговорення методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховної роботи у 2019 – 2020 навчальному році для 3 – 4 класів, 1 – 2 класів НУШ
3. Про рекомендації щодо ведення класного журналу, щодо складання графіку роботи кабінетів
4. Про оцінювання учнів 1 – 2 класів, критерії оцінювання 3 – 4 класів та вимоги до домашніх завдань
серпень
Пархоменко В.П.

2.
 Про особливості розвитку дітей 6 – 7 річного віку (обмін думками та напрацюваннями)
1.Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дітей
2.Особливості психічних і пізнавальних процесів першокласників
3.Розвиток дрібної моторики – підготовка до письма
4.Етапи та умови розвитку пізнавальних інтересів
5.Особливості розвитку дитини під час організації навчання

жовтень



Практичний психолог
Чепик В.В.

Воронець С.О.

Федорчук В.О.

Пархоменко В.П.

3.
Особливості організації освітнього середовища: середовище, що належить дітям
1.Роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища
2.Ранкові зустрічі – створення позитивного настрою дитини на весь робочий день
3.Фізичне середовище та розвиток відповідальності
4.Встановлення правил та участь дітей  в організації освітнього середовища
грудень


Пархоменко В.П.

Чепик В.В.

Черкай Н.В.

Гордієнко О.В.



4.
Інтеграція: тематичний і діяльнісний підхід
1.Інтеграція в освіті. Інтегроване навчання
2.Діяльнісний підхід. Критичне мислення і розв’язання проблем
3. Практичне використання деяких стратегій розвитку критичного мислення:
1) «Мозкова атака», «Кубування»
2) «Асоціативний кущ»
4. Ознайомлення зі стратегією «ЗХД» (знаємо – хочемо знати – дізнаємося)
лютий

Мусієнко О.В.
Чепик В.В.



Черкай Н.В.
Гордієнко О.А.
Пархоменко В.П.

5.
1. Про особливості проведення ДПА для учнів 4 класу у 2019 - 2020 навчальному році
2. Про позитивні та негативні аспекти НУШ з погляду вчителів
квітень
Пархоменко В.П.

вчителі






Аналіз роботи творчої лабораторії  вчителів початкових класів
та вихователівМиронівського навчально – виховного комплексуза 2018 – 2019 навчальний рік

            У 2018-2019 навчальному році  робота творчої групи вчителів початкових класів та вихователів  здійснювалася відповідно до Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", Національної доктрини розвитку освіти та згідно плану роботи на навчальний рік.
 У 2018-2019 навчальному році діяльність творчох групи, як і вся освітня діяльність педагогічного колективу здійснювалася відповідно до обраної навчальної стратегії, спрямованої на національно – патріотичне виховання учнівської молоді засобами базових дисциплін, особистісно зорієнтоване навчання й виховання та формування в учнів здорового способу життя, з метою подальшого вдосконалення роботи з педагогічними кадрами, підвищення рівня методичної роботи, підвищення фахового рівня вчителів, їх готовності до інноваційної діяльності, створення необхідних умов для всебічного розвитку учнів, збереження та зміцнення їх здоров’я та соціальної адаптації, формування в них цілісної системи соціальних, загальних та предметних компетентностей на основі індивідуально - особистісного підходу до потреб і можливостей учнів.
Методична  робота  являє собою цілісну, створену на наукових досягненнях, надбаннях передового досвіду й конкретному аналізі проблем учителів систему взаємопов’язаних заходів, дій і засобів, спрямованих на всебічне підвищення професійної майстерності кожного вчителя , на збагачення й розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому, на досягнення оптимальних результатів навчання, виховання й розвитку конкретних учнів, класів.
  Педагогічний колектив підводив підсумки у  роботі по реалізації науково - методичної проблеми «Національно – патріотичне виховання учнівської молоді засобами базових дисциплін».  Цілеспрямована робота педагогічного колективу над науково-методичною проблемою виступає одним із домінуючих чинників примноження перспективного педагогічного досвіду. Протягом навчального року тривав активний пошук нових форм і функціональних структур з підготовки вчителя до роботи в умовах Нової української школи.
Пріоритетними напрямками в методичній роботі було визначено:
— забезпечення  педагогів професійною інформацією по роботі НУШ;
— підтримка інноваційної діяльності вчителів;
— організація підвищення педагогічної кваліфікації вчителів;
   вивчення, узагальнення й поширення досвіду вчителів на шкільному і  
     районному рівнях;
— діагностика якості навчання на уроках та заняттях;
— сприяння розвитку навичок самостійної роботи вчителя з метою безперервного підвищення кваліфікації  й удосконалення педагогічної майстерності.
Робота творчої групи вчителів початкових класів та вихователів проходила відповідно до річного плану. Нагальні питання, опрацювання нових нормативних документів (Новий Державний стандарт початкової освіти та Нової програми для 1 – 2 класу) та їх обговорення проходило на позапланових засіданнях динамічної групи, на індивідуальних консультаціях тощо.
     Важливу роль в організації роботи творчої групи відіграє шкільний методичний кабінет. Адже в кабінеті    зібрані матеріали творчих знахідок  ШМО, атестаційні матеріали, зразки уроків, позакласних заходів, науково-практичних конференцій, фахові журнали, газети, картотека методичної літератури, матеріали для роботи над проблемою, зібраний інформаційний каталог передового педагогічного досвіду вчителів, розпочато роботу щодо створення відеотеки уроків та виховних заходів. Робота шкільного методичного кабінету направлена на :
-   забезпечення вчителів необхідною сучасною інформацією про надбання педагогічної науки та практики (з цією метою забезпечено доступ до світової мережі Інтернет);
- стимулювання вчителів до впровадження елементів інноваційних технологій у практичну діяльність;
-   накопичення та зберігання власних наробок вчителів, забезпечення умов для ознайомлення з ними всього педагогічного колективу;
-   створення сприятливих умов для самоосвіти вчителів у межах закладу, створення умов для якісного проведення засідань шкільних методичних угруповань та методичної ради ;
- сприяння індивідуальній педагогічній діяльності та розвитку творчої особистості вчителя;
-  забезпечення вчителів навчальними програмами, програмами спецкурсів, факультативів,інструкціями, рекомендаціями тощо.
     Триває поповнення методичного кабінету сучасною педагогічною літературою та методичними матеріалами про роботу вчителів .
           З метою активізації творчої діяльності вчителів, залучення їх до науково-дослідницької роботи, стимулювання неперервної післядипломної освіти, підвищення відповідальності за результати навчання й виховання у 2018 – 2019 навчальному році узагальнено ППД Пархоменко Валентини Петрівни, вчителя початкових класів, з теми «Формувати національно-патріотичних компетентностей учнів початкових класів». Підвищили свій кваліфікаційний рівень під час планової атестації: Чепик Вікторія Володимирівна, вчитель початкових класів (встановлення Вищої категорії), Черкай Наталія Валеріївна, вчитель початкових класів (встановлення Вищої категорії), Воронець Світлана Олександрівна, вихователь ДНЗ (встановлення вищої категорії), Демченко Олена Петрівна (встановлена ІІ категорія). Забезпечувалася гласність проведення атестації..
     Протягом року вчителі та вихователі  підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних та районних семінарів.         
           
           





Затверджую
                                                                                                                                                       Директор НВК
_______ В.М.Ніколаєнко
                                                                                                                          
                                                                                                                                                                        
План роботи
динамічної групи вчителів початкових класів
та вихователів дошкільного закладу
на 2016 – 2017 навчальний рік

№п/п
                    Зміст роботи
Термін виконання
Відповідальні
Примітка
1.
1.  Нормативно – правова база для початкових класів на 2016 – 2017 навчальний рік
2. Обговорення орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів
3. Визначення переліку творів для вивчення напам’ять у 2 – 4 класах (на І семестр)
вересень
Пархоменко В.П.

2.
1. Форми проведення та зміст виховних заходів. Відкриті виховні заходи та щоденна виховна робота з учнями.
2. Індивідуальна робота з учнями, які мають високий рівень знань та з учнями, що мають низький рівень знань з окремих предметів
3. Наступність змісту освіти у дошкільній та початковій ланках
листопад
Пархоменко В. П.





Воронець С.О.

3.
1. Домашні завдання – відповідальна ланка роботи для учнів та вчителя
2. Формування національно-патріотичних компетенткостей учнів початкових класів на уроках з різних предметів
3. Визначення переліку творів для вивчення напам’ять у 2 – 4 класах (на І семестр)
лютий
Пархоменко В.П.





4.
1.  Використання ІКТ на уроках у початкових класах.
2. Проведення інтегрованих та бінарних уроків у початкових класах
3. Особливості ДПА для учнів 4 класу у 2016 - 2017 навчальному році
квітень
Пархоменко В. П.
Гордієнко О.В.




  

Затверджую
Директор НВК
_________ В.М.Ніколаєнко


Положення
про методичне об’єднання вчителів Миронівського навчально – виховного комплексу: загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Шосткинської районної ради
Сумської області



1. Загальні положення
1.1. Методичне об’єднання вчителів здійснює навчально – методичне забезпечення та позакласну діяльність з предмету (предметів), організовує вдосконалення відповідної фахової освіти і кваліфікації вчителів відповідно до законодавства.
1.2. Головним завданням методичного об’єднання є:
- розробка, апробація та впровадження передових педагогічних технологій та систем, сучасних методик, елементів ППД, поліпшення на цій основі організації методичної роботи у НВК;
- підготовка та проведення предметних олімпіад з базових дисциплін, залучення учнів до науково – дослідницької роботи та їх участь у різних творчих конкурсах, акціях тощо;
- проведення системи заходів, спрямованих на розвиток творчого потенціалу вчителів, вивчення та узагальнення їхнього ППД та його впровадження, залучення кращих із них до конкурсів професійної майстерності, науково – методичної та науково – дослідницької роботи.
2. Структура та функції методичного об’єднання:
2.1. Структура методичного об’єднання включає всіх вчителів навчального закладу або за галузями знань державного компонента освіти.
2.2. Підрозділами методичного об’єднання можуть бути творчі групи, динамічні групи або інші методичні угрупування вчителів.
2.3. Керує методичним об’єднанням голова, який призначається наказом директора навчального закладу за погодженням з вчителями відповідної галузі і фахової підготовки, який за результатами атестації має першу або вищу категорію, стаж роботи не менше 5 років.
3. Зміст і напрямки роботи методичного об’єднання вчителів.
Зміст роботи методичного об’єднання включає такі напрямки діяльності:
3.1. Аналіз якості освітньо – кваліфікаційного забезпечення навчально – виховного процесу педагогічними кадрами.
3.2. Навчально – методичне консультування педпрацівників навчального закладу.
3.3. Організація безпосереднього удосконалення фахової освіти та кваліфікації вчителів навчального закладу.
З цією метою:
Заступник директора з навчально – виховної роботи:
• здійснює загальне керівництво діяльністю працівників і несе персональну відповідальність за результати роботи;
• звітує перед відповідними органами місцевого самоврядування, освітніми структурами, вчителями;
• здійснює контроль за якістю і результативністю навчально – виховної роботи вчителів відповідно до державних освітніх і освітньо – кваліфікаційних стандартів;
• координує методичну діяльність навчального закладу з відповідними органами управління освітою, іншими навчальними закладами з метою поширення ППД закладу;
• організовує та проводить представницькі педагогічні заходи: виставки, творчі звіти, конкурси, конференції, педчитання тощо;
• організовує розробку, апробацію і поширення науково – методичних матеріалів;
• систематично вивчає умови навчання та розвитку вихованців навчального закладу та рівень навчальних досягнень відповідно до державних освітніх стандартів;
• здійснює керівництво роботою з обдарованими дітьми;
• бере участь у підготовці навчальних матеріалів для проведення І етапу олімпіад з базових дисциплін;
• здійснює керівництво підготовкою команди закладу до участі у подальших етапах олімпіад;
• вивчає стан та результати викладання предметів згідно з планом роботи НВК;
• аналізує умови забезпечення психофізичного стану здоров’я дітей, стану викладання предметів, готує рекомендації щодо приведення їх у відповідність до державних стандартів освіти;
• працює над створенням умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педпрацівників, підвищення їх педагогічної компетенції;
• координує роботу відповідного методичного об’єднання вчителів;
• здійснює аналітичну діяльність організації навчально – виховного процесу, позакласної та методичної роботи;
• відповідає за атестацію педпрацівників методичного об’єднання, готує відповідні документи, відвідує уроки та позакласні заходи з метою вивчення досвіду роботи вчителя, що атестується;
• готує і подає матеріали для прийняття відповідних рішень з питань кадрового забезпечення, підвищення кваліфікації та змісту атестації педпрацівників на підставі фахових висновків, відповідних дипломів, кваліфікаційних посвідчень;
 • готує та видає накази та розпорядження по основній навчальній діяльності закладу освіти відповідно до своїх повноважень, організовує контроль за їх виконанням.
Голова методичного об’єднання:
• планує роботу методичного об’єднання на поточний навчальний рік;
• розподіляє методичні теми медпрацівників на поточний начальний рік та організовує педчитання на засіданнях методичного об’єднання;
• визначає функціональні обов’язки і ступінь відповідальності членів методичного об’єднання за їх виконання;
• відповідає за ведення документації шкільного МО (план роботи, рекомендації, теми виступів, розробки тощо);
• відвідує районні наради голів МО відповідної галузі;
• складає графік проведення методичних заходів з вчителями;
• вивчає та аналізує роботу шкільного МО, складає списки необхідної науково – методичної літератури, ТЗН;
• створює банк даних педзнахідок, досвіду, освітніх технологій, знайомить з ними членів МО;
• створює відео- та аудіо картотеку кращих освітянських доробок методичного об’єднання;
• збирає зразки кращих письмових робіт, виконаних учнями навчального закладу;
• організовує пошукові дослідження в галузі розробки та впровадження методики, технології навчання та виховання;
• спрямовує роботу на виявлення, апробацію та впровадження в практику навчального закладу ППД, новинок літератури, досягнень сучасної науки;
• призначає вчителів для роботи з обдарованими дітьми;
• готує навчальні матеріали та проводить І етап учнівських олімпіад з базових дисциплін;
• організовує роботу вчителів по підготовці учнів до участі в наступних етапах олімпіад;
• разом з заступником готує матеріали для проведення зрізів рівня знань учнів;
• разом із заступником складає план проведення предметного тижня, призначає відповідальних та слідкує за його виконанням;
• звітує про роботу методичного об’єднання на нарадах при директорові та засіданнях педагогічної ради.













































Немає коментарів:

Дописати коментар